Related Posts with Thumbnails

måndag 23 augusti 2010

Vaken, kaffe och smörgås!

Hunden lämnad (dåligt samvete here i come) och kaffet intaget så nu är det packning som gäller, detta aber. Sen bär det iväg till stora staden. Staden med alla mysiga café som jag tänker inta och sätta mig med datorn och skriva Stockholmskrönikor, ja eller nåt.

Det blir kundbesök för hela slanten idag men räknar inte direkt med allt för många avslut utan ska vara glad jag kan få boka in ett möte eftersom jag kommer oanmäld, men nu är det redan köpande kunder jag besöker så jag åker inte ut med huvudet före i alla fall.

Och senare idag eller i kväll.... har jag dejt. Fnissig värre för det är riktigt spännande eftersom det är en kille som redan fått mig lite pirrig. Det visade sig att han bor nån kilometer från hotellet där jag ska bo så det kan ju inte bli bättre. En promenad i Hagaparken eller nåt annat mysigt står på schemat.

Ooopps.... nu ringde han. Ja när man pratar om trollen. Hihi, gud så trevlig och söt han verkar. Och så är han blåögd, blont ruffsigt hår och 191 cm så jag lär få stå på tå och krama honom. Men det bästa... han är 36 men ser ut som 25, hihi. Kan inte bli mer Pettikille än så.

Jaja... jag vet att jag inte borde skriva om mina dejter eftersom de alltid slutar med NOLL och ingenting men jag kunde helt enkelt inte låta bli nu. Så snälla.... döm mig inte om det visar sig vara katastrof är ni snälla.

Nej.. nu ska jag klä mig och göra mig klar för första dagen på fältet.

Håll alla tummar och tår för mig nu... ja både vad det gäller jobbet OCH dejten!

Puss o hej... leverpastej!

8 kommentarer:

  1. Hoppas han är så bra som du tror.. *Ler*
    Lycka till med dagen.

    SvaraRadera
  2. Ja ia vi får hoppas att det inte är en padda bland alla grodor :o)
    Men som sagt... inga förväntningar... lika bra det!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vet du, man är STRONG o UNDERBAR som fortsätter dejta och tänka positivt även efter en massa grodor o smärta, så det så :)!! Hoppas det blir lyckat! Krams!!

    SvaraRadera
  4. Oh, vad skojs! Hoppas man får höra hur alt gick sen. :) Kraaam!

    SvaraRadera
  5. lycka till med både jobb och dejt :) kram.

    (länka?)

    SvaraRadera
  6. Mandy så lätt ska vi väl inte låta oss slås ner :o)
    På de jäklarna bara... grodor och paddor, vilket som!

    Åhh Utan Namn, klart jag ska länka. Glömt bara men läst hos dig ändå.

    Cc du ska få detaljer... jag lovar ;o)

    Kram på er!

    SvaraRadera