Related Posts with Thumbnails

tisdag 24 augusti 2010

Myyyys!

Mmm sån sötnos. 36 bast och ser ut som en busig pojke and i löööve it. Och så luktade han sååå gott. Och det där blonda håret ruffsade jag mer än gärna i.

Så vad gjorde vi då? Nyfikna va, hihi?

Han mötte upp mig vid bilen utanför där han bor. Han log med hela ansiktet när han kom gående och ja han var precis så söt som jag hoppades. Vi bestämde att vi skulle äta och att det skulle bli hämtmat hem till honom så vi köpte med oss thaimat och satt på hans balkong och åt och drack vitt vin. Det var så där lättsamt och mysigt som det ska vara och när det blev kyligare gick vi in och la oss i en varsin ände av hans soffa och fortsatte prata.

Ja och jag hade ju druckit vin så det fanns ju inte så mycket att välja på än att sova över. Och jag kunde inte sluta strirra när han tog av sig kläderna. Jisses så fin. Lång och vältränad. Så där alldeles lagom. Men jag klädde av mig med lampan släckt, hiihi. Så det blev lite mys, kläm och känn men där stannade det. Jag gjorde klart tidigt att jag gärna ville "suga lite på den karamellen" ja alltså, hahaha inte DEN karamellen utan liksom inte stressa. För på något sätt kändes det som att vi båda nog visste att det där inte var sista gången vi skulle ses så vi har all tid i världen.

I morse fick jag morgonmys men tyvärr kallade plikten på oss båda så det var bara att kliva upp och ge mig av. Så nu har vi ätit frukost jag och kollegorna och nu är det bara att ge sig ut och jaga kunder.

Så... vi får väl se om det blir någon fortsättning. Men det var helt klart den bästa och mysigaste dejten jag haft sen... ja på väldigt länge. Sist det kändes okej med någon var ju med magistern och det var ett bra tag sen.

10 kommentarer:

  1. Haha inte så mycket att välja på, du är rolig du!

    SvaraRadera
  2. Klart jag hade kunnat ta taxi till hotellet men det kändes faktiskt mer än okej att stanna :o)

    Han var ju en gentleman!

    SvaraRadera
  3. Förhoppningsvis har din tur vänt nu att du har funnit en kille som respekterar dig. Jag håller tummarna vännen. Du förtjänar det bästa.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Haha jo jag fattade ju det men det lät så roligt med tanke på att du är i Sthlm och inte mitt ute i ingenstans.

    SvaraRadera
  5. It-supporten> Ja i vilket fall var det en bra dejt och en trevlig kille. Men vad som händer sen har jag inte en aning om. Det visar sig och jag har ingen som helst brådska :o)
    Kram

    Hihi men Anna visst var det en bra ursäkt ;o)

    SvaraRadera
  6. Jo det var ju det, man måste ta alla chanser till mys ju!

    SvaraRadera
  7. ja, sug nu på den rätta karamellen ett tag till.
    Ha inte för bråttom för då är det risk att du suger ut det göttaste för tidigt.

    mamma

    SvaraRadera
  8. Det gick en naken karl i Djungeln ,där träffade han en elefant,Elefanten stannade skakade på huvudet,och sa till mannen, den kan du inte äta med.Egna Åsikter.

    SvaraRadera
  9. En snabel är alltid en snabel ;o)

    Ja mamma jag lovar att ta det lugnt!

    Inget att vara avis på ia. Du har ju haft flera mysiga dejter :o)

    Kram

    SvaraRadera