Related Posts with Thumbnails

lördag 14 augusti 2010

Nybadad, mjuk...

... och len och doftar gott. Men ensam. Mitt sällskap i går kväll ringde innan idag och ville jag skulle köra honom till en fest som är ungefär hundra meter från där jag bor och när jag släppte av honom sa jag att han var välkommen om han ville ha sovplats. Ja det är nog ungefär så långt jag kommer att orka gå i kväll svarade han då. Så om jag har tur, ja alltså väldig tur så kanske jag kan få ha honom sovandes bakom min rumpa i natt eller så får jag ligga på hans bröst. Men med min otur vad det gäller det manliga könet så ska jag nog inte hoppas för mycket på sällskap. Fast det hade varit grymt mysigt.

Däremot ser jag fram emot nästa veckas utbildning då jag kommer att få tillbringa dagarna med den där söta killen jag mötte i veckan och som pratade med mig. Igår smög jag in i deras sal där de sitter innan vi började och på hans plats låg ett kollegieblock som jag skrev en hälsning på. När jag sen gick förbi såg jag hur han satt och läste och såg väldigt fundersam ut. Jag undertecknade med mitt namn så antingen förstod han ändå att det var jag eller så kommer han få veta det på måndag när vi kommer presentera oss för varandra på utbildningen.

Spännande och lite småpirrigt!

2 kommentarer:

  1. Va MODIG du är.. jag hade aldrig vågat gå fram och skriva så.. haha*

    SvaraRadera
  2. Hihi ja man måste våga lite... vem vet, det kan ju vara mannen i mitt liv :o)

    SvaraRadera