Related Posts with Thumbnails

tisdag 24 augusti 2010

Thank god for GPS!

Hatar att köra i den här staden, verkligen hatar. Det har gått okej eftersom jag har gps men det är fan inget kul. Har farit runt som ett skållat ollon hela dagen men det har inte gett något vidare klirr i kassan. Flera var inte på plats, nån hade inte tid och någon blev det NEJ hos. Men jag gråter inte för det. Det ÄR svårt i Stockholm och detta är bara extra några dagar så jag står ut.

Blev lunch med kollegan ute i Kista. Hon kände som jag att det var lite tufft dessa dagar men vi kämpar på.

Nu blir det nog bara lite softande på hotellet, en kaffe med kollegorna, kanske lite träning sen och så får jag väl se om dejten från igår hör av sig mer. Om inte... ja inte är det hela världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar