Related Posts with Thumbnails

fredag 13 augusti 2010

Det har slutat göra ont, det var ett tag sen.., men ibland har det kommit upp till ytan i form av någon liten kramp i bröstet eller en tanke som slår rot och eskalerar och frågorna klumpar sig som lera i mitt huvud

Idag hörde jag den där låten igen, den som jag brukar stänga av, skruva ner ljudet på eller plåga mig igenom bara för att det är sånt man gör ibland och oftast kom tårarna hejdlöst. Det var inte "vår" låt. Bara en låt jag vet han lyssnar på och den har för mig varit så mycket han. Men idag hörde jag den på radion i bilen på vägen hem och på något sätt kändes det inte så jobbigt längre.

Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta men det var du som valde att inte stanna kvar där och jag kan inte tvinga dig att vara där om du inte själv vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar