Related Posts with Thumbnails

onsdag 4 augusti 2010

Skräp!!!

Vad ska jag kolla på om jag inte vill se en senildement kärring lösa mord, idioter i flytväst nästan bryta nacken på uppblåsta gummibröst eller norska eller danska kriminalserier från sent 80-tal eller varför inte spä på min tveksamhet till att skaffa barn genom att titta på kvinnor som skriker primalskrik när hela fittan spricker på bästa sändningstid när de ska föda barn med kameran uppkörd mellan benen.

PLEAAAAAASE!!!!

Zappa runt som en leprasjuk galning mellan skitkanalerna och ger fullständigt fan i att försöka hitta något sevärt när fingrarna börja få kramp av allt tryckande på fjärrkontrollen utan resultat så nu tänker jag porrsurfa istället!

4 kommentarer:

  1. haha. de filmar inte mellan benen i det där programmet.

    jag ÄLSKAR såna program, jag vill föda många många fler barn. (men nån annan kan ta hand om dem sen, det är själva graviditeten och födandet jag vill åt.)

    SvaraRadera
  2. Va faaan är du galen människa???
    Njuter du av smärta eller???

    SvaraRadera
  3. Det finns ju en anledning till varför folk tankar filmer och serier på nätet =). Jag håller fullständigt med dig om utbudet på dumburken.

    SvaraRadera
  4. näe, men det finns ingen känsla i världen som är så fantastisk. tycker jag. alla tycker ju inte lika :)

    SvaraRadera