Related Posts with Thumbnails

fredag 27 augusti 2010

Jahaa...

...så snabb var jag. Har bokat upp alla de kunder jag fått tilldelad mig, förutom de jag ska ringa nästa vecka igen men högen med ordrar är SLUT!

Så.. här sitter jag nu, sysslolös och inte får jag tag på säljchefen heller så jag kan få flera kunder att boka. Mina två manliga kollegor smet iväg utan att säga nåt så hela kontoret tillhör mig och Jocko som stryker runt längs benen på mig.

Får väl ta lunch nu då...

Föresten.. mailar apan på förra jobbet som vääägrar betala ut min lön. Nu helt plötsligt påstår hon att de visst gjort det och har jag fler krav ska jag komma in med de.

Alltså jag tror jag anlitar Hells Angels snart för just nu är jag så arg på denna människa så jag kokar!

DJÄVLA APA!!!

4 kommentarer:

  1. Förstår att du är förbannad, har nämligen varit ute för samma sak själv. Men... inte ska du väl kalla henne för nåt så trevligt som fi**a?! ;-)

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt Jögga.

    Jag ändrar genast till något mer passande :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Snällt gjort av dig! ;-)

    Godnattkram till dig

    SvaraRadera