Related Posts with Thumbnails

måndag 9 augusti 2010

Stockholm!

Fast jag är inte i det riktiga Stockholm, liksom lite på låtsas för det är en bit utanför. I Frösunda. Vi har lunch och jag befinner mig i det stora kontorskomplexets reception och här sitter jag och fördriver tiden med att titta på människorna som passerar förbi, de flesta klädda i kostym.

Jag är trött för det blev inte många timmars sömn i natt men som tur är går de varsamt fram med oss idag första dagen. Det är skönt att vara på banan igen. Känna att jag ska börja jobba, på riktigt.

När vi slutar kommer jag att ta mig till hotellet, installera mig där och inte göra ett skit. Vila i den sköna hotellsängen, zappa på tv:n och bara njuta av ingenting!

Först ska jag bara ta mig igenom några timmar till med information.

6 kommentarer:

  1. Jaha...jag trodde du skulle ta ett glas vin med mig nu när du ändå var i närheten ;-)

    Lycka till med nya jobbet!

    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. Får du skittrist så får du höra av dig! :)
    /Peter

    SvaraRadera
  3. Åhh vad söta ni är :o)

    Lovar att höra av mig om det blir tid och ork över!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Ahh.. Så du befinner dig nära Sthlm... Även om Solna är fiendeland... Mordor...
    Men om du är kvar nästa vecka kanske vi skulle kunna squeeza in något. När jag var i dina trakter ville du ju inte... ;)
    Kram
    /OMD

    SvaraRadera
  5. Haha ville o ville.... var väl inte riktigt så det var va, knäppis!

    Det är inte alls omöjligt vännen!

    Vi kan ju höras nästa vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ok, vi hörs då... Du vet hur du får tag på mig... om du vill ;)

    Kram
    /OMD

    SvaraRadera