Related Posts with Thumbnails

lördag 28 augusti 2010

Im driving in my car!

Jag älskar min lilla bil och friheten att kunna ta sig vart man vill är underbar. Så idag har Azita och jag åkt runt lite överallt. Det blev billig middag på IKEA för 15 kr. En korv, en pizzabit och dricka för endast 15 riksdaler är precis lagom för min budget just nu.

Vi åkte till den där loppisen jag skulle stått på förra veckan men liksom sov bort. Så nu har jag bokat bord i morgon och INGET ska få hindra mig att ta mig upp och iväg i morgon bitti. Det innebär att jag har lite att stå i här hemma i kväll. Plocka i ordning allt som ska med, sortera ut allt jag vill sälja, prismärka och packa ner i kartonger.

Roligare kan man ha en lördagkväll men har man inga pengar så har man inte och då är alla medel tillåtna att få ihop lite slantar. Så nu gör vi ett nytt försök....

KOOOM ÅÅÅ KÖÖÖP!

Ses på Spikens loppis i Valbo i morgon då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar