Related Posts with Thumbnails

onsdag 25 augusti 2010

Tydligen en UTOPI...

...att det någonsin bara kan flyta på. Är det okej att jag tappar lusten lite just nu? Är det okej att jag bara vill lägga mig i hotellsängen, dra täcket över huvudet och bara gråta en skvätt över att det hela jävla tiden måste strula?

Tappat lusten en aning och har ingen som helst sug efter att ut och behöva jaga kunder idag, vara trevlig och le som ett fån.

Nu längtar jag hem. Men nej.. jag ska ta på mig affärsleendet, de höga klackarna och ställa in GPS:en mot nya mål hur jävla motigt det än känns just nu.

Fyy fan, måtte denna dagen vara över fort!

5 kommentarer:

  1. Fy fan vad trist... Förstår att det känns som en hyfsad uppförsbacke just nu. Hoppas verkligen att de ser till att fixa över stålarna till dig under dagen. Verkar ju ändå vara ett seriöst företag som du har hamnat hos. Men ska det börja jävlas så...

    SvaraRadera
  2. alltid är det nånting som ska jävlas. går det bra på ena sättet så går det åt helvete på nåt annat sätt.

    Murphy's law helt enkelt.

    kramar.

    SvaraRadera
  3. Pengarna är på väg nu. Antingen under dagen eller i morgon så den biten är klar i alla fall.

    Hade varit bra om den andra lönen också kom in snart.

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Pelle 5år,kommenterade gärna allt han såg högt och ljudligt.Nu skulle Pelle och mamma åka tåg och mamma sa:-om du sitter tyst och snällt hela vägen ska du få både leksak och godis när vi kommer fram.allt gick bra länge men vid en station steg det på en ung kvinna,ett riktigt bombnedslag,och sätter sig mitt emot Pelle.Hon har en väldigt urringad jumper på sig.Länge sitter Pelle och tittar men till slut säger han:-Mamma jag struntar i både leksak och godis men varför har hon stjärten fram?.Det var väl inte så? jag menar när du fes!.Egena Åsikter.

    SvaraRadera
  5. Hahaha nej det tror jag inte. Mina bröst är nog tysta :o)

    SvaraRadera