Related Posts with Thumbnails

lördag 28 augusti 2010

Redo för loppis!

Får jag allt sålt i morgon gör jag mig nog en rejäl hacka men det är inget jag förväntar mig. Men jisses vad kläder jag har fått ihop fast det kommer nog se lite roligt ut när jag hänger upp mina dyrgripar från Sant tropez, VILA, MEXX och andra lite dyrare märken bland de noppriga tröjor och luggslitna andra plagg som hänger där.

Jag förväntar mig inte att få mycket för kläderna utan är glad jag blir av med det mesta och slipper dra med mig allt hem igen.

Nu ska jag festa till det med ett par smörgåsar och en kopp kaffe. Vilken jäkla lördagskväll va?

6 kommentarer:

  1. Lycka till med försäljningen imorgon.

    SvaraRadera
  2. på riktigt vem tror du att du är? hur kan du vara så säker på att alla andra kläder som hänger där är noppriga och luggslitna? kom ner på jorden! sen vet jag inte om vila och mexx är så speciellt exklusiva märken...

    SvaraRadera
  3. Ooops någon som tog åt sig personligen eller?

    Nu vet inte jag var du har läst "exklusiva märken" någonstans för det skrev jag väl knappast va?

    Och du... jag skrev inte att alla andra kläder var nopriga och luggslitna men nog fanken såg jag en och annan luggsliten päls idag och en och annan nopprig tröja också, sen sa inte jag att ALLT var det. Men jag kan nog lova dig att jag var den enda som sålde en kavaj som kostat 1500 kr från MEXX för 50 kr för några andra sådana såg inte jag. De flesta kläder som hänger där har i alla fall minst 5 år på nacken och som mest säkert 30.

    Men jag har aldrig sagt att det skulle vara något fel så sluta läsa det jag skriver som fan läser bibeln.

    Jag tror inte jag är någon speciell alls och jag är nog på jorden så mycket man kan bli. Kanske du som ska sluta reta dig så mycket och ta allt jag skriver som något negativt.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag är en annan anonym, som inte tycker något särskilt i den här frågan men förstår hur Anonym läste. Du skrev "VILA, MEXX och andra lite dyrare märken" och rent grammatiskt låter det typ som "katter, hundar och andra husdjur" - att man tolkar det som att de märkena hör till de dyrare. Man behöver alltså inte läsa "som fan läser bibeln" för att uppfatta det så.

    SvaraRadera
  5. Anonym det jag menade med "som fan läser bibeln" syftade jag inte på just biten med vilka märken som är dyra eller inte utan att personen tolkade det som om jag skulle vara nedvärderande mot det som såldes där vilket jag absolut inte menade att vara.

    Så var det med det....

    SvaraRadera