Related Posts with Thumbnails

onsdag 11 augusti 2010

Min lilla hemlighet!

När alla de andra på utbildningen sitter kvar och äter smyger jag iväg. Öppnar dörren till ett mörkt rum och lägger mig på en brits. In kommer en snygging i bar överkropp och de snyggaste muskler jag sett. Han smeker min kropp med fasta händer. Ge mig en underbar massage ner över min rygg och upp i nacken. Jag somnar nästan så skönt det är.

Njaa... okej då, om jag blundar så känns det nästan så i alla fall. För jag har hittat ett litet rum som inte de andra hittat och där står en sån där massagefotölj. Och jisses så skön den är. Ingen mesig massage utan en riktigt hård knådning.

Efter den behandlingen trippar jag tillbaka till utbildningen glad i hågen och de andra har inte en aning om vad jag har gjort. Jag ska inte säga något heller för då kommer det bli kö till att få lägga sig där en stund.

Så back to skolbänken några timmar till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar