Related Posts with Thumbnails

torsdag 5 augusti 2010

Det kom ett mail!

Ja inte till mig utan till min kompis men jag har fått liknande många gånger men det här slår nog fan rekord i hur jävla korkade och dumma i huvudet vissa män är!

Det här mailet är alltså skickat på en helt vanlig dejtingsida, alltså ingen sexkontaktsida.

Känsliga läsare varnas!


Jag heter alltså Jocke bor i Vasastan, centrala Sthlm, jag är 39 år .Cendre hårfärg, 186cm, mycket välutrustad, hyfsat vältränad. Jobbar inom finansvärlden där jag lyckats ganska bra. Lyckades göra en del bra affärer innnan finanskrisen drabbade oss.

Anses både trevlig och gullig, tycker om lite vilda tjejer som uppskattar riktiga MÄN. Alltså MÄN som vet vad dom vill, som vet hur man tar hand om en riktig Kvinna.

Med hjälp av smek, kel, fingrar, tunga och min stora kuk vill jag få dig att njuta och bara tigga om mer. Jag är lagom dominant i sängen, men inte annars. Det handlar bara om vanlig sex, mkt oralt.

Hoppas du tycker om att smaka sperma. Jag tänder på små sexiga spännande rollspel.

Men nu vill jag givetvis veta mer om dig också.

Vill gärna se lite fina bilder av dig, och lämna gärna med ett telenummer.

KramarJocke


Till det här mailet bifogade även snälla Jocke 8 st bilder varav 5 st av de var på hans enormt stora organ. Ja så han ljög verkligen inte när han skrev välutrustad så det ska han ju ha en eloge för att det inte bara var något han skrev för att locka med.

Men alltså ärligt talat, behöver jag ens kommentera?

Vad är det för fel på en sån här kille???

Hjälp mig här.... någon!!!!

8 kommentarer:

  1. Det jävligaste är att jag inte blir dt minsta förvånad! Det är mer vanligt än ovanligt att man får liknande mail på dejtingsidor. Nu har jag lagt ner allt sånt för stunden men förut brukade jag hänvisa dem till sidor inriktade på sex. Det svar jag då fick från de flesta var: "Där är det ju bara killar och par".
    Man kan ju tycka att de då borde inse att större delen av singeltjejerna faktiskt är ute efter mer än bara sex men icke! =oS

    SvaraRadera
  2. Jo du jag vet! Sorgligt är vad det är.

    Blir lika förbannad varje gång.

    Idioter!!!!

    SvaraRadera
  3. Petra.
    Han fick för lite kärlek som barn.
    Förmodligen hade han även svart Lego med dålig passform, grön brandbil och asfalterad sandlåda.

    Då blir män lätt sådana.



    kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha det har du säkert alldeles rätt i Kramaren :o)

    Måtte jag bara träffa killar som haft röda brandbilar :o)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tja.. det är som att lägga ut en fisketrål antar jag.. Skicka etthundra sådana så får du fem positiva svar... :-(

    Det är som det klassiska: Gå runt och fråga slumpvis 100 tjejer du träffar om de vill "knulla" så får du 99 örfilar... Hrmpf. Fast hur många av de 99 känner sig kränkta?

    SvaraRadera
  6. Jag blev helt förvånad när jag kom tillbaka till dejtingträsket och märkte att det fanns sådana idioter på "seriösa" dejtingssidor.. va fan, det finns ju sådana sajter för det, varför invadera vanliga sajter??

    SvaraRadera
  7. Haha kanske man ska börja med det,,, skicka ut sådana brev haha.


    Termosflaskan

    SvaraRadera
  8. förlåt... nu skäms jag.

    /Jocke

    SvaraRadera