Related Posts with Thumbnails

söndag 22 augusti 2010

Är det jag som är trög...

...som inte riktigt förstår meningen med ett program om tre Stureplansbrudar som bloggar och super skallen i småbitar, använder botox innan de fyllt 30 och handlar upp pappas pengar.

Anna Hibbs verkar ju har lärt sig massor sen hon var med i Lyxfällan. Men det var väl bara ännu ett sätt att få synas lite extra.

De är säkert trevliga och goa tjejer men jag vet inte... jag har svårt för en tjej som väljer killar efter hur hennes barn ska se ut.

"Ja alltså skulle jag få ett fult barn skulle jag lämna bort det till.... "

...sen lyssnade jag inte mer för jag tror allvarligt jag behövde gå och kräkas.

Så vill ni se ett meningsfyllt program så kolla in Glamourama på 3:an!


Varför får inte Pettiwoman, Kärlekskrank och Ord och inga visor ett eget program???
Förstår inte det jag....

4 kommentarer:

  1. Jag zappade förbi det där programmet, såg när hon fick botox... hallåååååå eller... sjukt!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag finner inte riktigt ord... men men, det är ju deras liv och val.

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att det är fler än jag som inte riktigt förstår programkonceptet.

    SvaraRadera
  4. Ja mycket skit ska man behöva se :o)

    SvaraRadera