Related Posts with Thumbnails

söndag 15 augusti 2010

I väntan på morgondagen!

Klänningen hänger klar till i morgon. Vill ju vara extra fin nu när det finns en söt kille på utbildningen som jag gärna vill lära känna lite bättre. I morgon ska jag ta reda på om han har flickvän, och kanske berätta för honom att det var jag som skrev det lilla meddelandet, fast det har han nog redan förstått.
Kvällsfikan intagen i hotellsängen som vanligt. Egengjort kaffe och det smakade exakt lika gott denna gången som hela förra veckan. Tycker det är riktigt mysigt att bo på hotell. Tur är väl det, för det kommer bli många såna här kvällar framöver med det här jobbet.

Nu kan jag gå och lägga mig snart.... redo för morgondagen!

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att Killen är SINGEL... =)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte för höga förväntningar på det. Killar i den klassen brukar redan vara tagna. I vilket fall får jag något fint att titta på i veckan!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en bra vecka, och lycka till med killen i "parallell" klassen ;)

    SvaraRadera