Related Posts with Thumbnails

söndag 22 augusti 2010

Söndagsensamtråkigtkelsjuk!

Sorry, blir inga bilder (usb sönder, typ bråkar) och orkar inte dra historien om fotbollsspelaren som fick nobben när han ringde kl halv tre. Skulle mest vilja berätta om snälla Jesper som lät mig få hans strumpor så jag kunde gå barfota (ja fast i hans strumpor) och hur han och jag dansade tryckare i mitt vardagsrum och hur jag fick ligga i hans famn men jag är så trött så jag gör inte det.

Pizzan jag tryckte i mig nyss gjorde mig ännu mer slö och jag har ångest över att behöva packa upp kläderna från resväskan från förra veckan för att packa ner igen till nästa vecka. Jag hatar att packa och behöva tänka flera dagar i förväg vad jag ska tänkas vilja ha på mig om några dagar. Jag vet ju inte vad jag vill JUST nu.

Jo kramas vill jag. Fy fan så kramsugen jag är. Men de jag vill kramas med har andra att kramas med.

Jävla skit...

4 kommentarer:

  1. Jag har ingen att kramas med... Jag får ta tåget och komma över... ;-)

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Känner igen såna där söndagar, men nu är det måndag och en vecka med nya utmaningar och möjligheter ligger framför våra fötter.

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte ta tåget Willie... jag är ju på väg till Stockholm idag :o)

    Ja det hoppas vi Sebastian :o)

    Kram på er båda!

    SvaraRadera
  4. Ojdå.. Tur att jag inte köpte biljett, då hade vi åkt om varandra...

    Men, okej... Välkommen till Kgl. Hufvudstaden!

    Får du en akut kramattack, så ring mitt nödnummer så kommer jag med sirenerna tjutande.. :-)

    SvaraRadera