Related Posts with Thumbnails

måndag 23 augusti 2010

Att lära sig alla knep!

Har installerat mig på hotellet nu efter att ha hängt med kollegorna hela dagen. Möttes upp vid en Statoilmack i Upplands väsby. Jag och två manliga kollegor och de har fått mig att skratta och känna mig mer än välkommen och givetvis har de lärt mig alla knep jag behöver kunna.

Det blev lunch på Arlanda och kaffe på samma Statoilmack. De är inte kloka och bara massa struntsnack och sånt är jag ju inte sen att hänga på. Så det har varit en ganska lugn första dag och det påpekade de väl många gånger att jag skulle bara ta det lugnt första dagarna och INTE stressa.

Dejten i kväll har messat hela dagen och vi ser båda fram emot att träffas så efter sex någon gång i kväll ska vi mötas upp. Sen får vi se vad som händer.

Nu ska jag ner i lobbyn och hänga med mina kollegor.


Personen på bilden har inget med texten att göra.

4 kommentarer:

  1. tänkte jag å, varför har hon en bild på mig till den texten liksom :O

    SvaraRadera
  2. Haha knäppo :o)

    Ja jag hittade ingen bra bild så det fick bli en random!

    SvaraRadera
  3. Ja det tyckte jag också :o)

    Som du o jag liksom...

    SvaraRadera