Related Posts with Thumbnails

fredag 6 augusti 2010

TGIF!

Jag är imponerad av mig själv att jag flera dagar i sträck inte tagit den vanliga morgonpromenaden med Jocko utan den låååånga. Tänk om det kunde hålla i sig så jag orkade pallra mig iväg på den varje morgon. Bra för huvudet, bra för arslet och bra för hunden! Tre önskningar i ett liksom!

Idag är en BRAAA dag. Ska hämta min tjänstebil (ja den jag FÅR köra privat med och betalar bara 8 kr för de privata milen motherfucker) och sen ska jag hämta lilla OoIV på stationen och det ska bli superkul att få tillbringa helgen med henne. Gävle visar sig från sin bästa sida också för solen skiner.

Kommer bli en trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Är du barnledig vännen får du gärna möta upp oss nån kväll :o)

    SvaraRadera
  2. du har uppenbarligen inte läst min blogg, jag är ju SJUK :P SNÖRVEL.

    SvaraRadera
  3. Petra.
    Den allra skönaste kalashelgen
    önskar jag dig och din vän.

    För det är du värd.


    kram

    SvaraRadera