Related Posts with Thumbnails

måndag 16 augusti 2010

Säg hej till mig!

Jag ser ju er varje dag. Vet att ni är ungefär mellan 150 och 200 stycken. Men jag har inte en aning om vilka ni är. Jag har haft den här bloggen i över ett år och det är fortfarande de flesta som läser i tysthet.

Kan ni inte bara lämna ett litet avtryck, anonymt om ni vill, skriva hej jag var här, kanske berätta hur länge du följt mig. Något litet bara. Det är ju ni som får mig att fortsätta skriva, får mig att känna mig mindre ensam. När jag öser ur mig allt elände så vet jag ju att ni finns där även om ni inte säger något.

Men nu vill jag att ni gör det. Ett hej. Berätta så mycket eller så lite du vill om dig själv. För mig hade det varit underbart roligt att få veta vilka ni är.

Snälla.... en liten hälsning bara!

25 kommentarer:

  1. Hejhej! Jag läser! (fast det visste du ju redan :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja men hej på dig ändå :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Petra.
    Du vet vem jag är.
    Fast bara virtuellt.
    Än så länge.


    kram

    SvaraRadera
  4. Ja än så länge :o)

    Det får vi se till att ändra på!

    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Heeeeej! *hyskovinkar, kastar godis och blåser luftpussar och... typ somnar för jag är visst galet trött*

    SvaraRadera
  6. Hej hopp, jag läser här då och då.
    Du vet vem jag är redan.

    SvaraRadera
  7. Ber du så snällt så måste jag ju så klart lämna ett litet avtryck:-). Har väl följt dig (låter som värsta stalkerkommentaren...) i ca tre månader tror jag. Läsvärt som f-n! Tycker du verkar vara en fantastiskt & stark tjej... Men som har det lite väl tufft för tillfället...

    Hoppas allt vänder snart. På alla sätt och vis.

    Strykekram!
    /zebbyw

    SvaraRadera
  8. hejhej, du vet vem jag är, men nu vill jag vara anonym, har ny blogg o sådär. kram :)

    SvaraRadera
  9. Hej hej! Jag har läst din blogg sen du bytte till den här adressen.
    Jag blev också lurad och sårad av A, det var så jag hittade hit...
    Men nu är jag fast, gillar sättet du skriver på!! =)

    SvaraRadera
  10. Lämnar ett litet avtryck som tack för ditt besök hos mig - och nu vet du ju dessutom att jag följer dina tankar här.. :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Heeeej. Läser oxå :0)

    SvaraRadera
  12. Hallå:)

    Jag har inte alls följt din blogg länge, kanske 2 veckor men måste säga att den är grym! Du skriver väldigt bra och din blogg känns ärlig och ocensurerad. Jag har ingen aning om vad som hänt som gör så du mår piss men jag hoppas verkligen att det vänder och att du kommer må bättre snart för du verkar som en galet härlig och stark tjej. En sådan människa som man enligt mig inte kan låta bli att tycka om.
    Så.. Hoppas att vindarna vänder och att du finner lyckan! Keep up the good work!

    /Anna

    SvaraRadera
  13. jag läser, men det vet du ju :)

    SvaraRadera
  14. Jag läser, men det vet du nog, är bara dålig på att lämna avtryck med jämna mellanrum *rolls*
    Men you know where to find me :) PUSS på dig vännen!!

    SvaraRadera
  15. Jag läser med men det var ju ingen nyhet för dig! :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  16. Hepp!
    Läser här nästan varje dag, och har gjort det i... eh... länge. Du skriver bra, roligt, ledsamt och rakt, och är mer öppen än vad som kanske är rådigt ibland.
    Hoppas allt ordnar sig för dig!
    Eller som jag brukar säga: Dä oer schä'! ;-)

    SvaraRadera
  17. Hej,

    Läser sen en tid tillbaka. Du skriver ärligt och rakt. Fortsätt så

    /Martin

    SvaraRadera
  18. Hmm... Skriva OM mig, till din blogg? Det är ju värre än att skriva en kontaktannons, och där vet jag ändå att ingen läser...

    Jag har följt din blogg en tid... och kommenterat lite.. Ibland... vet inte om det räcker.

    Well.. blir det för illa och du behöver en kompis så är det bara att peta till mig. ;-)

    SvaraRadera