Related Posts with Thumbnails

måndag 9 augusti 2010

Allt har ett slut!

Tyvärr är det så. Ibland önskar man att saker kunde vara längre, ibland för evigt, men allt har ett slut. Just nu är det en sån liten sak som den här koppen kaffe som jag önskar varade lite längre för det var den godaste kopp kaffe jag druckit på länge. Snabbkaffe gjort på hotellrummet med konserverad mjölk och det smakar godare än på det finaste barista i Italien. Eller det vet jag inte för jag har inte druckit något kaffe på någon barista i Italien men jag kan tänka mig hur det skulle smaka.

Det finns andra saker jag också för tillfället önskar hade varat lite längre. Ord skrivna från någon som värmde mitt hjärta som helt plötsligt tystnade. Jag vet inte om det var mitt eget fel eller om det bara var så att det inte var meningen att det skulle vara för evigt.

Men det är väl så... inget varar för evigt!



3 kommentarer:

  1. ALLT har ett slut...

    Allt har också sin BÖRJAN!

    Nåja...det var inte jag som kom på detta ;-)

    /Me igen...tills döden skiljer oss åt ;-P

    SvaraRadera
  2. skönt att någon vill stanna så länge hos mig ;o)

    SvaraRadera
  3. Men HERREGUD kvinna... Nu skrämde du mig, trodde du skulle sluta blogga! *flämtar* Jösses... Ah, puss och kram ;)

    SvaraRadera