Related Posts with Thumbnails

tisdag 24 augusti 2010

Om lördag något sent!

Lovade ju att återkomma med lite bilder och skvaller sen i lördags och eftersom jag är något uttråkad just nu ensam på mitt hotellrum passar det bra att göra en uppdatering.

Som sagt... den däringa fotbollsspelaren som var i stan och mötte vårt älskade Gefle IF, ja han som vår gemensamme vän så gärna ville tuta ihop mig med han skickade i alla fall ett sms på kvällen och frågade vart de skulle gå om de ville ha nåt gott att dricka och lite brudar. Ingen fråga om vi skulle ses. Jag gav lite tips men tog heller inte upp om vi skulle ses. Fotsättning....

Jag träffade Azita och hennes vänner (ja numera också mina såklart) på Harrys och där blev vi bjudna på god mat och gott dricka. Sen fortsatte vi tre tjejer till nattclub för att dansa.

Det var en supertrevlig kväll. Jag var på toppenhumör. Träffade en kille från mina hemtrakter som var och spelade golf så han och hans vänner bjöd på mycket skratt och givetvis mer dricka.

Fotbollsspelaren var på plats och brudarna hängde som jävla snöre i röven på honom. Jag gick fram och hälsade men kände knappast för att vara en i hans harem så jag lämnade honom på dansgolvet och dansade hela kvällen med min favoritdanspartner Jesper. Minns inte när jag dansade så mycket och gud vad roligt det var. Jag var som en dränkt katt så svettig var jag. Såg i ögonvrån hur coola fotbollskillen tittade åt mitt håll och sökte ögonkontakt men hela han utstrålade player så jag vägrade att ge honom den glädjen att få ännu en beundrarinna.

På vägen hem ringer han. Men då har jag sällskap med Jesper som är snäll och följer mig hem och Jesper hoppar vid sidan för han är så irriterad på människan och vill be honom fara när han hör att killen har mage att fråga om vi inte ska ha efterfest. Hur jävla dum tror han att jag är? Att jag vill vara något halvtreragg som han kan leka med innan bussen går vidare till nästa stad. Tack men nej tack!


Jag och två vackra Iranskor!
De där rådjursögonen, så fina!
Mina är mer som två körsbär i en koskit!
Bästa vänner!
Precis så glad som jag ser ut!
Skål ta mig fan!
Seeeexyyyyy baaaabyyy! Eller nåt...
Två dockor!
Försöker väl se förföriskt ut. Gick sådär!
På hemvägen var mina fötter ömma av allt dansande.
Så det blev till att ta av skorna, men fan så ont att gå barfota.
Snälla Jesper fick helt enkelt offra sina strumpor.
Så jag gick hem i strumpsockar!
Jesper behöver nya skor!
Någon som vill ge ett bidrag till stackaren?
Fina underbara Jesper. En riktig supervän.
Hemma hos mig hade vi efterfest, ja fast utan fest liksom.
Jesper tog på sig min finhatt och agerade dj.
Han var också söt och bjöd upp till tryckare.
Inte dansat tryckare sen jag var 15 bast. Nä men nästan!
Sen fick jag ligga i knät och bli kliad på ryggen.
Han bäddade ner mig, kramade mig godnatt och sa hejdå.
Jag somnade som en liten griskullting.
En helt underbart trevlig kväll.

Länge sen jag hade så skoj.


Nyfikna på vem fotbollsskillen är???

Hmmm...
Ska jag berätta??
Hihi....

4 kommentarer:

  1. jag vet jag vet jagvet! ;)

    nä, då var det bättre att du blev omstoppad av Jesper.

    SvaraRadera
  2. Hahaha aaa det vet du :o)

    Ja Jesper kan man lita på.

    SvaraRadera
  3. Haha... såklart vi vill veta... vi som inte är belamrade i fotbollsvärlden... ;-)

    SvaraRadera
  4. Iranskor? Uj, jag läste först "transor"... *pinsamt*.

    SvaraRadera