Related Posts with Thumbnails

tisdag 17 augusti 2010

Tack snälla ni!

Det är verkligen roligt att få veta vilka som läser, även om jag redan hade koll på en del av er och fortfarande är de flesta tysta och inte vågar säga hej.

Men jag blir glad att det kommit till lite nya läsare och er omtanke värmer mig.

Jag vill bara förtydliga lite till er som precis börjar läsa och inte riktigt förstår varför jag är lite ledsen just nu eller inte vet vad som hänt. Det är egentligen ingen fara med mig utan har bara haft några jobbiga dagar nu. Anledningen är att jag haft det jobbigt i ett halvår ungefär med väldigt mycket och bestämde mig för att börja i terapi och få lite distans till allt som hänt. Och det är just terapin som varit lite jobbigt just nu. Det rör runt lite känslomässigt och det kan dra upp massa gammalt till ytan igen.

Så egentligen mår jag bra på det stora hela men kommer nog att få det lite tufft de gånger jag varit på terapin när vi går igenom jobbiga saker. Som nu sist i söndags. Då blev det lite för mycket på en gång och det tog ett par dagar att landa efter det.

Men så är det ju för de flesta. Vissa dagar är bara skit och vissa dagar svävar vi på små moln. Det är ju liksom det som är livet. Det går upp och det går ner.

Så jätte tack för alla ni som sagt hej... men det finns fler där ute som fortfarande inte vågat skriva ner en liten hälsning så kom igen nu :o)

3 kommentarer:

  1. jag kan väl lika gärna skriva ännu en kommentar här, om du ska länka till den nya bloggen så använd "En blogg utan namn" :)

    kram!

    SvaraRadera