Related Posts with Thumbnails

måndag 30 augusti 2010

Raindrops falling on my head...

...och det där regnet känns som alltid renande. Struntar i blöta skor, struntar i skitig blöt hund och hår som klibbar i ansiktet för regn är som tvättmedel för själen. Och det är bra resväder. För idag bär det av till nästa stad för jobb hela veckan. Hotellet är bokat och denna gång följer Jocko med.

Två blinddejts stå på schemat denna vecka i Västerås. Och nej, det är inga killar jag ska träffa utan två fina tjejer. Vet inte om jag får berätta men den ena tjejen skriver en blogg jag följer så det ska bli jättespännande att få se vem som döljer sig bakom orden jag så mycket tycker om att läsa. Den andra tjejen är en av mina läsare så det ska givetvis bli jättekul att få träffa en av de som följt mig ett tag.

Känner mig tillfreds idag. Lite så där mjuk och fluffig. Kanske det beror på regnet, kanske på något som ligger i luften. I vilket fall känns det bra idag!


P.S. Personen på bilden har inget med texten att göra. Tyckte bara det var en snygg bild!

2 kommentarer:

  1. Ta vara på den känslan, kappsla in den och ta fram den på den dagen när det känns för jävligt.

    SvaraRadera
  2. Ja du... för det kan som sagt vända snabbt!

    Kram

    SvaraRadera