Related Posts with Thumbnails

tisdag 10 augusti 2010

På skolbänken igen!

Och det kryper i kroppen efter halva dagen för jag har aldrig varit den som klarar av att sitta stilla och bara lyssna någon längre tid. Och det gör mig ännu mera rastlös eftersom det är så mycket av allt som sägs och görs som är rena repetitionen för mig. Dels för att jag jobbat på det här företaget tidigare och dels för att jag har jobbat med media (ja det är det jag jobbar med just nu) i över fyra år. Men det är bra att friska upp minnet, bara jag slapp sitta stilla.

Idag har det varit mycket rundvandring på det stora kontorskomplexet. Träffat marknadschefen, itchefen och mellanchefer och den stooora Vd:n som är den förra Vd:n på Svenska spel och fått veta roliga detaljer som att vi är 7000 anställda och finns i hela norden och i Polen. Kan någon gissa vilket stort företag det är jag jobbar på tro?

Nu ligger jag i hotellsängen. Trött och seg men glad över att vara på gång igen. Det känns underbart att veta att det här kommer att gå jättebra. Nu önskar jag bara att jag kan få lönen från förra jobbet så jag kan betala mina räkningar. Jävla skitföretag!!

Nu ska jag vila lite!

3 kommentarer:

  1. Är du med i facket???
    onkelfester

    SvaraRadera
  2. Ja i Småab eftersom jag var egen innan!

    SvaraRadera
  3. Helt riktigt :o)

    Och han var en riktigt stilig karl. Hade inte en aning om att han var från Gävle!

    Kram

    SvaraRadera