Related Posts with Thumbnails

torsdag 12 augusti 2010

Dagarna går...

...och ser nästan likadana hur hela tiden och jag har liksom inte så mycket att berätta om för jag tror ni skiter högaktningsfullt i vad jag lär mig på utbildningen. Men det känns bra. Så väldigt väldigt bra. Inte bara att jag vet att jag kommer att trivas på det här jobbet eftersom jag haft samma jobb tidigare utan allt har blivit så mycket bättre under de här åren jag gjort annat. Det känns tryggt, seriöst och allt känns så självklart.

Idag fick jag även erbjudande om en ny tjänstebil. Att jag kan lämna hyrbilen och ta ut min tjänstebil redan nu och det visade sig att jag blev glatt överaskad när det blev en annan bil än vad som var meningen. En bil jag hellre ville ha. En BMW fortfarande med en mindre modell och det tycker jag är bra. Behöver ingen stor combi. Så i morgon kör jag hem med min egen tjänstebil.

Jag blev även varm och glad när ja öppnade min mail och såg att jag fått det efterlängtade mailet. Men jag blir också ledsen när jag förstår att jag gjort någon lite ledsen. Att göra människor illa eller ledsna som jag tycker mycket om är besvärligt. Helst när det inte riktigt är det som är meningen. Men ibland blir saker så fel. Inte som man tänkt sig. Jag hoppas bara av hela mitt hjärta att jag kan bli förlåten. Få en ny chans.

Tack fina du för dina ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar