Related Posts with Thumbnails

söndag 8 augusti 2010

Back to business!

I morgon är det äntligen dags för att ta tag i det nya jobbet. Två veckors utbildning i Stockholm och jag är spänd av förväntan både på vad vi kommer att få göra på utbildningen och vilka människor jag ska få träffa. Men framför allt är jag så glad att jag fått ett jobb som jag vet att jag kommer att trivas med och som jag vet kommer att fungera utan massa strul.

Jag hämtade min tjänstebil, eller den bil jag ska ha de första sex månaderna under provanställningen. En sprillans ny Golf. Den luktade ny bil och däcken såg helt orullade ut. En underbar känsla att få sätta sig bakom ratten så den ska få ta mig till stora staden i morgon.

Nu är det packa som gäller...

6 kommentarer:

  1. Hur gick det med lönen från det där andra stället, blev du helt utan den eller vad hände?

    SvaraRadera
  2. Har inte fått något och vet inte när jag får heller :o(

    SvaraRadera
  3. Fan vad trist, man behöver ju sina pengar.

    SvaraRadera
  4. Härligt, lycka till imorgon! :)

    SvaraRadera
  5. Petra.
    Lycka till!!!




    kram

    SvaraRadera