Related Posts with Thumbnails

söndag 29 augusti 2010

Och så fick hon honom till slut...

...han den där snälla, mesiga, tönten som hon först hatade när hon istället trånade efter skitstöveln som bara ville ha henne när det passade honom.

MEN så insåg hon att det var han den där snälle, präktiga som var bäst.

Undrar när man ska inse det och sluta springa efter skitstövlar som bara leker med en och ändå aldrig vill ge en det man så gärna vill ha.

Sånt händer ju bara på film...

I verkligheten sitter man där och längtar efter någon som bara gör en illa, hör av sig när det passar och snackar massa tomt prat om saknad och bla bla bla och sen inte hör av sig förrän nästa gång det är dags att få sig en egoboost och då går man på dravlet igen.

Känns det igen tjejer??

11 kommentarer:

  1. Petra.
    Det känns inte igen.
    Men så är jag inte tjej heller.

    Att leka med äkta känslor
    är inte bara dumt.
    Det är elakt.

    Man ska inte vara elak.
    Man skall vara kärleksfullt hänsynstagande
    i respekterande till och av varandra.
    Tycker jag.



    kram

    SvaraRadera
  2. Mmm alltför väl tyvärr! :(

    SvaraRadera
  3. I belive I do know the feeling..

    SvaraRadera
  4. Kramaren du ger hopp om att det finns fina och ärliga män.

    Kram vännen!

    Och tjejer vi får hålla ihop mot de där skitstövlarna!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Man kan vända på kakan också...
    Om man som kille är snäll, omtänksam, öm och kärleksfull. Blir man snabbt klassad som tråkig och näst intill sparkad på. (känslomässingt vill säga)

    SvaraRadera
  6. Anonym jag vet att du har rätt att det kan vara så och det är hemskt att det ska behöva vara på det sättet.

    Själv jobbar jag med mig själv för att lära mig att upskatta den typen av killar och lära mig att det är en sådan jag är värd och inga skitstövlar som trycker ner mig ännu mer. För oftast handlar det om en själv att man dras till det som är destruktivt och dåligt.

    Så snart vännen är jag redo för dig :o)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Petra.

    ----
    En kort kommentar:
    Sedan när är snäll, omtänksam, öm och kärleksfull
    synonymt med tråkig?
    ----



    kram

    SvaraRadera
  8. Nej vännen så är det inte. Givetvis!

    Kram

    SvaraRadera
  9. @Kramaren: Har det inte alltid varit så?

    SvaraRadera