Related Posts with Thumbnails

onsdag 25 augusti 2010

Tyst...

Inte ett ljud på hela dagen. Jag skickar ett sms i kväll att jag tänker på honom. Inget svar!

Jag vet inte... kanske han har blivit sparkad i huvudet av en struts som rymt och ligger på sjukhus. Kanske han tappat sin telefon i en avloppsbrunn. Eller så skiter han helt enkelt i mig men tycker inte jag är värd att berätta för att han inte vill ses igen.

Kan det vara så att han hörde när jag pruttade i sömnen i natt och inte vill träffas mer för det? För några gånger, kanske tre, vaknade jag i natt av att det liksom sa pang, eller mer bom kanske. Ja det kom från min rumpa i alla fall och jag hoppades att inte han också vaknade av det konstiga ljudet. Har jag tur kanske han trodde det kom utifrån och inte från mig.

Ja jag blir aldrig klok på det här i alla fall. Han sa vi skulle höras och var hur gullig som helst. Varför är man då knäpptyst och inte svara på sms.

Hoppas de fångat den där strutsen nu. Vore ju synd om det är fler killar som blir sparkade i huvudet av den.

9 kommentarer:

  1. Hmm... Strutsar vet jag inte... men Telenor hade problem med delar av sitt nät igår...
    Nej, jag vet, det är så klart inte det.

    Försök att inte hänga läpp för honom i alla fall. Du fick en skön natt i alla fall!

    ... och glöm det där med vädret... om killen inte klarar en och annan liten knakelibraklåt under natten så är han inget att ha i alla fall...

    Upp med morrhåren tiger! En ny dag väntar dig.. Låt inte det här trycka ner dig...

    SvaraRadera
  2. *kanske han har blivit sparkad i huvudet av en struts "

    *Skrattar*..... sorry att jag skrattar i all bedrövelse... men du är för rolig.

    *kram*

    SvaraRadera
  3. Kalla fötter kanske ? :(

    SvaraRadera
  4. Ia det är lugnt, man får skratta :o)

    Tack Willie, jag lovar att inte hänga läpp. SÅÅÅ speciell var han inte.

    Säkert kalla fötter!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Tror nog alla killar, någon gång under sin livstid blir sparkade i huvudet av en struts. Förklarar ju varför de är som de är ;)

    SvaraRadera
  6. Han behöver lite tid bara. Smälta intrycken, känna efter och fantisera ;) Vänta in honom nu och festas inte att messa eller ringa. Nu är bollen hos honom och hans tur att passa tillbaka.
    Tids nog hör han av sig om han är intresserad. Och gör han inte det - då var han ju ingenting att ha för dig ändå. Vilket bara är är bra att inse tidigt med en ny bekantskap. His loss... your gain!

    Kram
    /OMD

    SvaraRadera
  7. som du skrev i tidigare inlägg; om han inte hör av sig så är det inte hela världen?
    försök behålla DEN tanken, o inte tänka på varför han inte hör av sig.

    KRAM.

    SvaraRadera
  8. Violete du har helt rätt. Ibland tror jag de har blivit sparkade av en hel strutsfarm!

    OMD jag kommer inte höra av mig och jag tror inte han heller gör det. Men så jävla konstig, allt var ju hur bra som helst. Blir inte klok på de här männen!

    Nej Utan namn, han får blekna som alla andra minnen!

    Kramisar!

    SvaraRadera