Related Posts with Thumbnails

onsdag 4 augusti 2010

Never more...

5 kommentarer:

  1. Interesting... Jag kan inte göra så.. jag kan inte ljuga för att få sex... Jag kan inte ljuga om sådana saker...

    ... men ibland.. när man känner det där suget efter kroppskontakt.. någon att krama... att vara riktigt nära...

    Så önskar jag att jag kunde.. ljuga så.. och få det resultatet...

    ... sedan får jag skuldkänslor i stället. :-( .. och sedan är det ögonblicket förbi igen...

    SvaraRadera
  2. Var glad att du är sån vännen!
    Det kommer du att vinna på i längden.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hade jag inte haft morsan på fejjan hade jag kåppat bilden o lagt upp den där...

    SvaraRadera
  4. Ja den är klockren :o)

    Tror många av oss känner så!

    Hoppas du känner dig lite bättre nu gumman!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Nope. Det kommer jag bara att förlora på i längden... Krasst, men så är det i vårt samhälle... men, jag får acceptera det... hellre singel än vara falsk mot mig själv.


    .. fast det blir ju ensam på ålderdomshemmet... det blir det.

    SvaraRadera