Related Posts with Thumbnails

söndag 8 augusti 2010

En underbart trevlig helg!

Tänk om det alltid var så bra när man träffar någon irl som man bara haft kontakt med på nätet som det var att få träffa OoIV? Att personen är precis lika trevlig, snygg och härlig som man förväntat sig. Tyvärr är det sällan så, i alla fall när det gäller dejting på nätet men att få träffa Smurfan var precis lika kul och mysigt som jag hade trott det skulle bli.

Vi har haft det jättetrevligt. Massa prat om allt mellan himmel och jord. Vi hann med en runda till havet men mycket slapp i soffan också där vi bara ha tagit det lugnt och njutit av sällskapet.

Igår var i ute på krogen och Gävle visade upp sig från en väldigt annorlunda sida måste jag säga. Folket som var ute igår verkade vara hitkörda med buss från en svunnen tid eller från någon liten by där man inte har kontakt med verkligheten. I vilket fall kan jag nog med all säkerhet säga att Azita, jag och Smurfan tillhörde nog de snyggaste igår och det var vi minsann värda att få känna.

Nu har jag släppt av sötnosen vid tåget så nu är hon på väg hem så snart får ni väl en rapport från henne om hennes vistelse här i Pettiwomanland!

Petti på krogen!
Mina vänner (Magnus) tog väl hand om min gäst *fniss*

Tack söta du för en underbart mysig helg!
Hoppas vi snart kan ses igen!

8 kommentarer:

  1. Låter som en intressant helg... =)

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt när det bara "klickar" sådär :)
    Kul att ni haft en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det har varit både kul och intressant :o)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Ord o inga visor - oinloggad9 augusti 2010 kl. 17:14

    Tack själv!! Det är jag som skall tacka för gästfriheten, sällskapet, underhållningen, fina kjolarna och förmånen att få träffa dina fina vänner :o)

    Jag har dock letat ihjäl mig efter mina bikinibrallor - är de kvar hos dig??? Kanske åkt in under sängen?? Jag gick ju inte med rumpan bar på stranden men med hem kom de inte...!! :o(

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hihi ja gissa vem som hade dragit in de under sängen ;o)

    SvaraRadera
  6. Ord o inga visor - oinloggad9 augusti 2010 kl. 17:44

    Jocko!!!! :o0 Jag hoppas han inte tuggat sönder dem ;o) Nä men vad äckligt, sorry....!!!

    SvaraRadera
  7. Lovely att träffa bloggisar och klicka med dom!

    Låter ju som ni fann varandra!

    Härligt!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Nä då gumman, han har inte rört de, bara suttat lite kanske, hihi.

    Ja HC det var verkligen lovely :o)

    SvaraRadera