Related Posts with Thumbnails

tisdag 31 augusti 2010

Blinddejt nr ONE!


Och NEJ vi hade inte sex Mandy och jag även om vi avhandlade just det ämnet avigt och rätt men god mat fick jag och underbart trevligt sällskap. Och det var verkligen en blinddejt för jag hade nämligen inte en aning om hur hon såg ut men hon var precis lika snygg som jag trodde men mörk istället för blond som jag föreställde mig och lite kortare men framför allt världens finaste och goaste tjej. En sån där tjej jag gärna träffar fler gånger och som man bara inte kan låta bli att tycka om. En sån där tjej jag önskade bodde lite närmare för jag skulle kunna se mig själv sitta vid hennes köksbord och dricka vin oftare än vad det kommer att bli nu pga avståndet. Men vi kommer att träffas fler gånger var så säker.

Så tack vännen For the dinner and SEXtalk. Det var hur trevligt som helst att få träffa dig och dina söta barn!

I morgon är det dags för blinddejt nr TWO!

Spännande!

1 kommentar:

  1. Åh raraste Petti tack till dig som ville komma och lysa upp vår kväll med sötaste Jocko :)!! Urtrevligt, trots avstånd är du alltid välkommen på vin vid mitt köksbord :D!

    SvaraRadera