Related Posts with Thumbnails

lördag 21 augusti 2010

Sovit en stund...

...och jag drömde heta drömmar om någon. Satt och tittade på bilder på honom innan jag gick och la mig så kanske därför jag hade honom färskt i minnet. Men jag har varit grymt attraherad av honom sen jag fick kontakt med honom första gången. Eller lite finare sagt.... jag skulle vilja slita av honom kläderna och göra saker jag inte kan skriva här.

Drömmen var underbar i alla fall. Jisses så bra han var!

Hahaha... ska svalka av mig med en dusch nu!

Och du.... eftersom du läser här kan jag väl säga med en gång....

INBILLA DIG INGET ;o)

6 kommentarer:

  1. Och Du...eftersom Du brukade snoka i min blogg...

    Nu är jag tillbaka Där du aldrig MER hittar Mig!

    ;-P

    SvaraRadera
  2. Jaså... vill du inte ha mina besök :o(

    Gillade ju det du skrev!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkligen??

    har jag missat din respons? är kanske lite gammal och utsliten men INTE döv och blind...

    :-)

    SvaraRadera
  4. ...jag har också drömt...eller det känns som jag levt i en kombination av dröm och porrinspelning senaste dygnet....men det har jag inte, för det var alldeles sant och verkligt...vilket ett antal märken på min kropp kan påvisa :-) Shit pommes frites, att något kan vara så SJUKT fantastiskt som härlig sex med en speciell person...Jag saknar ord! Hoppas SÅ att du kommer få uppleva samma sak inom en snar framtid!!!!!!!!!!!! (Det tror jag dock!)

    Kram!
    /Louise

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad avundsjuk jag blir!
    Vill också ju :o(

    Underbart för dig vännen :o)

    Kram

    SvaraRadera