Related Posts with Thumbnails

fredag 20 augusti 2010

Back to Stockholm!

Det blir inga sambesök. Ingen mjukstart. Jag slängs direkt ut i hetluften och ska träffa mina första kunder redan på måndag. I Stockholm. I centrum. Det är inte ens vårt område men vi åker dit och gör en extrainsats tillsammans med flera team runt om i Sverige och det fick jag reda på idag. Och som sagt, jag får klara mig själv. Men det känns helt okej. Det kan vara skönt att få göra misstagen på egen hand utan att ha någon med sig. Jag är mer orolig över att köra bil i city, över att inte hitta.

Så i morgon åker jag och Mattias och införskaffa en GPS till mig så att jag inte behöver förvilla bort mig i stora staden.

Så på måndag bär det åter iväg ner till huvudstaden. Från måndag till torsdag ska vi beta av så mycket vi hinner med och jag får en riktig rivstart. Men det ska bli kul och spännande. Som jag brukar säga... det kan inte gå mer än åt helvete.

Nu ska jag faktiskt sova. Jag är trött efter att gått upp tidigt och ögonen är trötta och svider efter alla tårar.

Godnatt mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra lördag med mindre tårar och mer skratt....

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag också vännen!

    Kram

    SvaraRadera