Related Posts with Thumbnails

fredag 13 augusti 2010

Bruuum bruuum!


Jag är inte ett dugg intresserad av bilar och har klarat mig länge utan. Men när det nu ingår en i jobbet så är jag så klart jätteglad över det. Så här är min lilla pärla som jag fick idag. Hur söt som helst och ligger som ett frimärke på vägen så vi kommer nog att få många härliga mil ihop.

Nu är jag hemma igen för kursledaren var snäll och släppte oss redan vid tolv eftersom en del har långt att åka. Vi hade ett skriftligt prov idag och jag var klar först av alla. Antingen beror det på att jag kunde allt och fixade det galant eller så blev jag klar först för att jag gjort massa slarvfel och glömt hälften. I vilket fall känns allt superbra och jag ser redan fram åt nästa vecka när vi ska ha renodlad säljutbildning.

Det kommer bli en lugn helg. Kanske lite sällskap i kväll men inget som är säkert. I morgon ska jag troligtvis agera chaufför och på söndag åker jag till Stockholm igen. Hinner knappt hem och vända.

Hämtat min älskling idag också och möttes av blöta pussar i hela ansiktet och det är jobbigt att jag måste lämna honom på söndag igen men snart ska han börja på sitt älskade dagis igen och jag slipper tänka på hundpassning.

Meeeen guuud, jag somnar nästan. Får nog vila en stund!

Vad ska ni göra då?? Nån som vill berätta för mig vad som händer i helgen :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar