Related Posts with Thumbnails

torsdag 15 april 2010

Sista delen...

...av min lilla berättelse är nu redo för att sättas på print. Det tog lite längre tid än jag trodde för den behövde få gro lite av olika anledningar. Den är ju tillägnad någon speciell så därför ville jag det ska bli rätt...

Har ni inte läst början så här är del 1 och här del 2.




Jag känner hur värmen har spridit sig i hela kroppen, jag blir yr och dåsig av dina händer som smeker och kramar mina bröst och du är hårdhänt men ändå varsam och på något sätt lyckas du smeka mig precis på det sätt jag älskar som mest trots att vi aldrig varit varandra nära tidigare. Vi har pratat om det åtskilliga gånger och tydligen har du varit uppmärksam för du gör allt precis på det sättet som jag vill att du ska göra.

Du stannar upp och blir stilla, tar bort dina händer från mina bröst och drar de försiktigt undan från min blus. Din blick håller min fast och plötsligt ser du allvarlig ut, tar dina händer om mina kinder och din tumme smeker varsamt över min blossande hud.

"Jag vill ha dig" säger du och jag ser hur du blir glansig i ögonen. "Jag har längtat så"

Du trycker dina läppar mot mina igen och jag blundar och jag känner hur jag lättar och är någonstans och svävar över oss istället och ser oss där i soffan ovanifrån och jag tänker på hur fina vi är tillsammans. Jag låter mina händer leta sig in under din tröja och du är varm och lite fuktig och jag kan känna ditt hjärta slå där innanför ditt bröst och det känns som det ska hoppa ur kroppen på dig. Dina andetag är tunga och jag öppnar min mun och låter din varma andedräkt smeka mina läppar och våra tungor finner varandra och dansar någon slags öm kärleksdans. Du har den där typen av kyssar man aldrig vill ska ta slut, den sorten som får det att gå ett sus genom huvudet och ett sug genom kroppen och ju mer man få smaka ju mer vill man ha. Beroendeframkallande precis som du alltid varit för mig. En drog, ett gift som när det en gång trängt in i mina porer så har det aldrig velat lämna mig igen.

"Vill du bada?" frågar du plötsligt och skiner upp som ett litet barn och jag känner hur skönt det skulle vara för mina ännu frusna fötter att få bli nerstoppade i ett varmt bad.
"Mmm... varför inte" svarar jag men känner mig genast generad av tanken på att behöva klä av mig naken inför dig för första gången.

Du kysser mig lätt och reser dig upp och försvinner iväg och jag hör hur du sätter på kranarna i badrummet och hur vattnet forsar ner i badkaret. Jag sitter kvar i soffan och vrider lite oroligt på mig likt en generad skolflicka och mina tankar far omkring i mitt huvud och en skräckblandad förtjusning sprider sig i min kropp. Tanken på oss två nakna tillsammans i ditt badkar gör mig både varm och pirrig men också nervös för jag vill så gärna att allt ska bli rätt första gången vi ska vara tillsammans. Inte det mest naturliga att krypa ner i ett badkar första gången man ska se varandra utan jag hade nog föredragit ett lite halvmörkt sovrum men jag vill inte visa min blyghet utan försöker lugna mig själv att det kommer bli bra. Jag är ju bara så rädd att du inte ska tycka om min nakna kropp men när du kommer in i rummet igen och jag ser dina blickar så förstår jag att jag inte alls behöver oroa mig för det. Du fullkomligt äter mig med blicken och du kommer fram och sträcker ut handen mot mig och jag tar den och du leder mig långsamt mot badrummet där vattnet fortfarande forsar och blandas med det härliga vita skummet som ligger som ett enda stort fluffigt täcke och bara väntar på att få bädda in våra nakna kroppar.

Du har tänt ljus och lågorna kastar skuggor på de vita väggarna och jag kan se våra konturer avteckna sig som en vacker målning av dig och mig tillsammans. Vi står där framför varandra och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska klä av mig själv eller om du tänker göra det men jag behöver inte fundera länge innan du varsamt börja knäppa upp knapparna i min blus. Sakta sakta som om du vill njuta av varenda sekund och din blick vandrar från mina ögon och ner till min blottade hud som skymtar under det tunna tyget och när du knäppt upp sista knappen för du tyget åt sidan och jag ser hur du njuter av synen av mina bröst. Blusen faller till golvet och jag ryser till av välbehag när du kupar dina händer runt mina bröst och kramar de hårt. Du släpper de inte med blicken och dina händer vandrar bak på min rygg och jag känner hur du med säkra fingrar knäpper upp min bh. Jag fryser lite och känner mig för en stund lite naken när du sakta tar av mig bh:n och jag tror att du känner det på dig för du drar mig intill dig och lägger dina armar runt mig.

"Du är så vacker" viskar du hest i mitt öra. "Jag har längtat så efter att få se dig"

Jag vänder upp mitt huvud och möter din blick. De där underbara blå ögonen och de ser på mig, intensivt och med en glödande längtan. Vi kysser varandra och jag känner hur dina händer börja treva längs linningen på min kjol och du hittar dragkjedjan och du får av mig den utan att sluta kyssa mig och rätt var det är så står jag där naken framför dig men du har alla kläder kvar på dig. Du bara ler mot mig, smeker min nakna kropp och dina händer följer mina höfters mjuka linjer.

"Kryp ner" säger du och för mig mot badkarskanten och jag sätter försiktigt ner ena foten i det varma vattnet och låter resten av kroppen följa efter. Jag sjunker ner i ett hav av mjukt skum och det varma vattnet omsluter min kropp och får varenda muskel att slappna av. Du står kvar vid sidan och bara ler mot mig, ser på mig med en varm och innerlig blick.

"Kom" säger jag och sträcker ut handen. Du drar din tröja över huvudet och äntligen får jag se den där underbara kroppen på riktigt. Kroppen som jag så många gånger drömt om, fantiserat om och som jag nästan redan vet hur den känns under mina fingertoppar trots att jag aldrig fått smeka den. Jag ser på dig, följer varje rörelse och jag kommer på mig själv med att tycka du är vacker och jag kan inte hejda mig själv utan sträcker ut handen och låter mina fingrar följa din tatuerings konturer. Din hud är len, mjuk som sammet och det känns som om den är skapt endast för huden under mina fingertoppar. De passar så bra ihop och det kan inte bara vara en slump, det är nog bara meningen att det ska vara så.

Jag sjunker längre ner under vattnet och gömmer min kropp under det tjocka skummet och helst vill jag skyla mina ögon för jag vet vad som kommer ske näst och jag känner ett pirr i kroppen av flickaktig förtjusning. Jag hör mig själv fnissa och du skrattar åt mig samtidigt som du knäpper upp dina jeans och drar av dig de och utan att blinka tar du av dig dina kalsonger och helt ogenerat står du där helt naken framför mig för allra första gången. Och du är så vacker. Jag tappar nästan andan för du är så vacker. Det är det enda ord jag kan hitta. I mina ögon är du perfekt och jag får stålsätta mig själv för att inte blicken ska fastna på den där hårda härliga längtan som är så nära mig så att om jag bara sträcker ut armen en bit kan jag få känna den i min hand. Men jag vågar inte, men jag vill. Vill känna hur du känns för jag har längtat så men innan jag hinner ångrar mig har du krupit ner i det varma vattnet och vi krånglar ihop oss och virvlar in våra ben i varandra för att få plats i det trånga badkaret.

Vi sitter där inbäddad av allt skum i det varma vattnet och det är precis så vi får plats båda två i det lilla badkaret men det finns inget annat ställe jag hellre skulle vilja vara på just då än just där med dig. Naken tillsammans med den person som funnits så länge i mina tankar, besökt mina hetaste fantasier och nu sitter jag här och ser dig in i de där underbara blå ögonen, äntligen.
Dina händer smeker mina ben under vattnet, från vaderna upp över låren och tillbaka ner igen och jag känner hur dina smekningar blir intensivare. Dina fingrar kramar insidan av mitt lår och dina fingertoppar snuddar retsamt mellan mina ben och du ler när du ser hur jag inte kan hålla mina ögon öppna utan blundar och njuter när jag känner hur din hand stannar kvar vid min längtande öppning. Du smeker med tummen över den tunna huden och jag särar på mina ben för jag vill att du ska komma åt lite bättre men istället för att fortsätta med det jag så gärna vill du ska göra tar du bort din hand och drar mig intill dig istället. Dina läppar möter mina och jag öppnar de och låter din tunga söka upp min och vi kysser varandra och min hand söker sig ner under vattnet och smeker dig varsamt och när min hand omsluter dig biter du mig försiktigt i läppen och ett tyst stön kommer från din mun. Jag leker med dig under vattnet och du letar upp mina bröst och kramar de krampaktigt i takt med att min behandling blir intensivare. Din andning ökar och jag älskar ljuden du ger ifrån dig och jag känner hur du pulserar i min hand.

"Du gör mig galen" säger du och ser på mig med din glansiga blick. "Du är precis lika härlig som jag hade föreställt mig"

Jag reser mig upp ur vattnet och får dig att förstå vad jag vill. Du sätter dig tillrätta och tar emot mig när jag sätter mig ner över dig. Jag lägger mina armar om din hals och låter dig få styra rätt och när vi finner varandra blir det nästan för mycket för mig och jag borrar in mina fingrar i ditt tjocka hår och får bita dig i axeln för att inte skrika högt av njutningen som sköljer över mig som en kraftfull våg. Det som sker sen är magiskt. Våra kroppar smälter samman och vi blir till ett och jag vet inte längre var din kropp slutar och min börjar. Dina fingrar gräver sig in i mina skinkor och mina långa naglar river ditt skinn och när jag blundar ser jag hela vintergatan och alla galaxer bakom mina stängda ögonlock och njutningen vet inga gränser. Jag har drömt om det här men verkligheten överträffar alla mina fantasier. Det känns som du är överallt. Dina händer som smeker, kramar och sliter i mitt skinn, din hårdhet djupt inne i mig som fyller mig med en pulserande ljuvlig värme som sprider sig i hela kroppen.

Till slut blir det oss övermäktigt och vi förenas i en våt och varm explosion och varenda muskel spänns i din kropp och jag känner hur du pulserar djupt där inom mig. Till slut är det bara små skakningar kvar och jag känner hur du slappnar av i mina armar och dina andetag blir lugnare. Vi sitter kvar med armarna runt varandra och du smeker sakta min rygg och det varma vattnet börjar bli lite ljummet och av skummet finns bara små bubblar kvar som seglar omkring ensamma på vattenytan. Efter en stund möts våra blickar och du tar tag om mina kinder och trycker en kyss mot mina våta läppar och jag tänker.... det här var precis lika underbart som jag alltid har trott.

Min väntan var äntligen över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar