Related Posts with Thumbnails

måndag 19 april 2010

Smink till salu!

Nu har jag varit duktig och lagt upp lite auktioner igen på Tradera så jag kan få in lite pengar.

Med tanke på att jag haft en kosmetikbutik i några år har jag samlat på mig en del och nu har jag tröttnat på att ha massa smink liggande överallt som jag ändå aldrig använder. Tro det eller ej men jag sminkar mig knappt. Jo då fråga Azita som skäller på mig när jag kommer som ett spöke jämt och ständigt.

Jag lagt ut smink för tusentals kronor för endast 1 kr.

Kolla här om ni är nyfikna.

2 kommentarer:

  1. Ohhhhh... Varför har jag inte storlek 37 på föttena?????????????
    fan, fan, fan... får väl göra som askungens styvsyster.. kapa av tårna?!?!

    SvaraRadera
  2. Hahaha var det några du gillade :o)

    SvaraRadera