Related Posts with Thumbnails

torsdag 29 april 2010

Han ringer...

....och så berättar han att hans sista mobilräkning var så väldigt hög. Okej... är det därför du inte skriver så mycket längre? Nja kanske...

Öhhh jaha???

Ähh jag blir mest irriterad och störd. Störd över att jag saknar honom men ibland funderar jag på om jag vet skillnaden. Om det är HAN eller NÅGON eller någon annan jag saknar. Kan vara vilken fan som helst. Känner bara det kryper i kroppen på mig av irritation och frustration som jag inte riktigt vet vad det beror på.

Nån som ringer men ändå inte har tid att prata. Nån som skickar sms men som sen ändå inte svara. Va fan låt mig vara då istället...

Ähh jag är bara pissed off just nu rent allmänt.

För lite ligga kanske...

7 kommentarer:

  1. Ah men please....!!! Inte skriva pga för hög mobilräkning??? Dålig ursäkt, o är den sann så är det ännu värre att han ens sa det :o(

    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller med och jag tror han kände sig lite dum när jag skrev ett sms och föreslog att vi skulle skicka röksignaler till varandra istället.
    "Men jag menade inte att vi inte ska ha kontakt vännen" svarade han då.

    Ähh... just nu orkar jag inte ens bry mig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Får du honom igen så kommer du antagligen inte vilja ha honom ändå... eller tror du att du skulle det?
    Undrar om det är en typisk "manlig/kvinnlig" grej... Jag skulle inte ta tillbaks A om hon än bönade och bad mig på sina bara knän, trots att jag älskar tiden vi hade tillsammans.
    Antar att jag är för stolt för det, och att jag vägrar bli sårad igen. Är inte du rädd för det? Att detta bara förlänger lidandet?

    SvaraRadera
  4. Hihi Tony jag tror du missuppfattade VEM inlägget var om :o)

    Du får kolla etiketterna lite bättre!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Det låter som att denne "någon" har ett bekräftelsebehov av att du fortfarande vill, orkar och kan lägga energi på honom med samtal, sms och längtan. Efter ett svar på sms så blir det inte lika viktigt för honom att stressa iväg nästa, för då har han redan fått sin bekräftelse? Förstår du vad jag menar? Kram :)

    SvaraRadera
  6. man kommer till en läge ibland.. när man känner.. Nej nu fan får det räcka!!!!!

    SvaraRadera
  7. Oj! Var det magistern Hahaha! Ja, där har du rätt, ska kolla det lite bättre :P

    SvaraRadera