Related Posts with Thumbnails

fredag 16 april 2010

Feeling sexy again!

Idag har jag för första gången sen... ja Han och jag träffades... köpt lite snyggt att ha under. Ett tag kändes det mest plågsamt att bara titta på underkläder för det enda jag tänkte var att Han ändå inte ville se mig mer eller att jag ändå inte hade någon att vara fin för längre. Inte ens för min egen skull ville jag vara fin under.

Har gått i urtvättade bommulstrosor och mycket av mina underkläder har ju blivit för stort. I alla fall mina bh:ar och jag har inte känt mig bekväm med min nya smala kropp vilket säkert låter konstigt för er som jag vet kämpar för att gå ner lite i vikt men för mig har det inte varit av godo...

Förrän nu...

Äntligen kan jag njuta av min kropp igen, börja känna mig bekväm och har fått tillbaka känslan av att jag duger så här också och nu har lusten att titta på fina underkläder kommit tillbaka så idag unnade jag mig en ny teddy i svart spets. Kände mig jättefin i den.

Nu är frågan vem som ska få äran att syna den på nära håll för det är säkert lite därför glädjen har kommit tillbaka, för att jag vet att det faktiskt finns någon igen som gärna vill se mig i fina underkläder.

Givetvis bjuder jag er på ett suddigt smakprov, hihi...

PS. Moraltanter och pryda kan hålla för ögonen!

11 kommentarer:

  1. Du är skitsnygg!!! *avis*

    SvaraRadera
  2. Du är snäll du men så säger du bara för vi är släkt ;o)

    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. jag tycker du är ful

    SvaraRadera
  4. Det får du så gärna tycka :o)

    SvaraRadera
  5. God morgon sweetie! Sexigt! En teddy har jag aldrig haft... Kan det va nåt kanske :)?

    Hursomhelst, den får du inte hålla för dig själv, bjud någon lycklig karl (som förtjänar det!) på en live-titt tycker jag!

    Ha en bra lördag! Puss

    SvaraRadera
  6. Har du inga ögon att se med, du är avundsjuk eller så gör du dig lustig,Anonym till Anonym.

    SvaraRadera
  7. Anonym till anonym,ursäkta men du är ju blind på båda ögonen,det finns optiker som kan hjälpa dig.

    SvaraRadera
  8. FoK Ja klart du ska köpa en teddy. Denna är med lite längre ärm så med en snygg bh eller ett linne under passa den för party :o)

    Massa anonyma blev det...

    Kram på er!

    SvaraRadera
  9. Du ser väldigt bra ut tycker jag.

    SvaraRadera
  10. WoW! Hade gärna varit den lycklige mannen ;)
    Han/hon som tycker du e "ful" borde ju fan ha stryk. Haha! Men men... personen är ju straffad med en dålig smak så det får väl gå.

    Fin är vad du är!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Du är snäll du Tony!

    Puss på dig!

    SvaraRadera