Related Posts with Thumbnails

tisdag 13 april 2010

IDAG FYLLER PETTIWOMAN ÅR!


15 kommentarer:

  1. Grattis och många kramar.

    Hoppas du får en bra födelsedag, och att du ikväll lägger dig med trötta armar efter allt kramande.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!!

    Sicka Coola skor du har!!!!

    SvaraRadera
  3. Tusen kramar på födelsedagen.

    SvaraRadera
  4. STORT GRATTIS min älskling och ha nu en riktigt bra födelsedag. Synd att vi inte kan fira den ihop, men vi tar igen det snart.
    Älskar dig!

    Mamma

    SvaraRadera
  5. Stort grattis på din dag! Hoppas du får en underbar födelsedag! Många kramar från mig

    SvaraRadera
  6. GRATTIS på 23-års dagen världens bästa DU!!!

    Sänder i cyberpaketet Kärlek-Harmoni-Glädje som jag hoppas ska besitta dig alla dina dagar!

    Överdrivet med KRAMAR!!!

    från A-Berg

    SvaraRadera
  7. Hipp hipp hurra på din födelsedag!! :) Hoppas den blir mycket bättre än dina senaste dagar varit!!!

    Kram :)

    SvaraRadera
  8. Petra.
    Gratulerar på 25-årsdagen
    :-)



    kram

    SvaraRadera
  9. grattis på din dag! :) kram.

    SvaraRadera
  10. Gå in på KBTterapi.se hoppas det kan hjälpa dig på vägen.grattis på dig,ha det så bra du kan

    SvaraRadera
  11. Grattis gumman! =o)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Nu skojar du eller,ett år äldre är du väl i alla fall din lilla filur,men ett stort grattis till dig,har inte varit på din sida sedan mamma var hos dig,såg henne sitta i en fotölj och läste i en tidning hon var så lik min dotter Anette som på en spik,fick en tår i mitt öga att dom är så lika. hälsa mamma från mig.Puss o kram,det kommer att bli bra ska du se ta det lugnt nu och ta tag i det som är viktigast för dig och skit i allt det som du tro att andra vill att du ska pristera din syssling.

    SvaraRadera