Related Posts with Thumbnails

söndag 18 april 2010

Vi har haft besök...

...Jocko och jag av den här trasselsudden och hans matte Ammi. Först gick vi en promenad så att killarna fick busa av sig lite sen blev det kaffe och god kaka som Ammi hade med sig och massa tjejskvaller så klart.

Ammi har flirtat in sig lite hos min lillebror efter att hon sett honom här på bloggen, hihi, så nu är han minsann på väg upp hit och ska hälsa på. Vet inte om det är mest för hennes skull eller för min men det ska bli kul att få träffa honom.

Nu har jag lagt upp nästan alla skor på Tradera så snart kommer det in lite extrapengar och det behövs mer än väl just nu. Fy fan vad dålig ekonomi jag har och det är hemskt när man är van vid att alltid ha pengar och kunna göra vad man vill. Ammi köpte lite kläder av mig av allt jag har som ligger här och väntar på att bli utlagt på Tradera så det blev en liten slant.

Vill ni kolla mina skoauktioner klicka här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar