Related Posts with Thumbnails

lördag 17 april 2010

IM IN LÖÖÖÖÖVE!!!

Blir sällan kär i skådespelare men fan den här killen gör saker med mig ingen annan gjort. He makes me HOT!!

New Moon var sådär och Edward var med onödigt lite tycker jag. Men när man väl fick se honom, och i bar överkropp dessutom, jag tror jag dog lite då.

Och de där höfterna, höfterna, höfterna. Killars markerade höftben gör mig fan helt galen. Det finns killar som haft höfter jag skulle kunna döda för.

Jag minns speciellt en... shit, jag skulle göra vad som helst för att få kyssa de där höfterna igen.

Fan det är Edwards fel att jag börja tänka på gamla killar med sexiga höfter.

6 kommentarer:

  1. Jag har en kompis som heter Blagitza som kommer från Makidonien,en bättre vän kan jag inte finna,varm och omtänksam,kom på min födelsedag med nybakta bullar ock en flaska vin hon var den enda.

    SvaraRadera
  2. Blir man inte kär i Edward är man inte lagd åt det hållet! Så måste det vara!

    SvaraRadera
  3. Anonym> Det värmer med såna underbara vänner. var rädd om henne.
    Kram

    Ammi> Helt rätt. Han är GRYM!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Om jag är,dom växer inte på träd.Tack för kramen,kram på dig,syssling.

    SvaraRadera
  5. Undrar vems höfter de kan vara...

    SvaraRadera
  6. Det kan man undra...
    Någon jag gärna skulle kyssa höfterna på i alla fall ;o)

    SvaraRadera