Related Posts with Thumbnails

fredag 30 april 2010

Ett sms har jag fått idag...

...och i det stod att han hoppades jag fick en fin helg.

Innebär det att han inte tänker vi ska höras av mer på hela helgen eller är det bara jag som överanalyserar?

Igår messade jag för första gången på ett bra tag med brandmannen och jag frågade om han ville jag skulle fortsätta höra av mig med tanke på att han är tyst och ofta inte har tid men jo då han ville visst att jag skulle höra av mig men förstod om jag tröttnade.

Ja just nu är jag jävligt trött på allt var killar heter och jag känner mig som en liten tjurig flicksnärta som vill ställa mig och stampa och skrika...

IIIIINGEN TYYYCKER OOOM MIIIG!
IIIIINGEN VIIIILL HAAA MIIIG!

Och jag känner mig som en abstinenssjuk rökare som förbrilt springer omkring och letar efter nikotintugummi för att stilla suget som sliter i min kropp men jag får stå ut med den där hemska känslan...

Ensamheten och saknad....

2 kommentarer: