Related Posts with Thumbnails

tisdag 27 april 2010

The end...

Jag bestämmer att det ska vara så från och med nu och att från och med idag är det något nytt och bra som kommer hända.

The end för arbetslösheten oavsett om jag inte får just detta jobbet eller det andra jag ska på intervju på för i vilket fall har jag fått tillbaka tron på mig själv och att det här fixar sig förr eller senare och jag kommer kämpa för att det blir förr.

Jag vill verkligen inte ta ut något i förskott utan är bara glad att det gick så bra som det gjorde idag och det ger mig styrka att orka fortsätta kämpa för att ta mig ur den här situationen oavsett hur det blir.

The end för socialbidrag och a-kassa och äntligen kanske jag kan få en riktig lön och kunna börja leva normalt igen. Få känna att jag klarar mig själv och inte behöva be om hjälp och slippa känna den skammen jag känt över att behöva göra det.

Och nu säger jag The end för den här dagen och kryper till sängs för jag behöver nog smälta det här lite och så ska jag fortsätta hålla tummarna för att det går bra på torsdag och att jag kan få en ny tid till den andra intervjun.

The end...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar