Related Posts with Thumbnails

tisdag 20 april 2010

Lek

Vi har aldrig träffats men vi har haft tät kontakt i över två år. Pratat i telefon. skickat mängder av sms och sporadisk kontakt på msn eftersom jag sällan är online där. Han är snygg, sådär blont ruffsigt hår som jag älskar, sånt man vill dra fingrarna igenom och kärleksfullt ruffsa runt i. Hans ögon är helt magiska med obestämd färg och jag vet att skulle vi ses skulle jag vara förlorad i de. Jag är glad att vi inte träffats för jag har på känn att jag skulle falla handlöst och få mitt hjärta krossat.

Men han finns där ständigt i bakgrunden och dyker upp när jag minst anar det och de gångerna är alltid lika välkomna. Idag hade jag min msn igång för ovanlighetens skull och rätt var det är finns han där och pockar på min uppmärksamhet. Charmar och triggar som bara han kan.

"Sätt på camen så jag får se dig" skriver han trots att han vet att jag hatar att visa mig i camen och slängde faktiskt ut den förra efter allt tjat från killar som inte kunde ta ett nej. Men nu sitter den liksom fast i min laptop och den där jäkla ikonen skriker "SÄTT PÅ MIG"

"Nopp" skriver jag tillbaka och han fortsätter tjata och jag förklara att jag inte alls har någon lust att visa mig för honom som jag ser ut. Jag visar mig helt enkelt inte för någon i camen och det vet han om.

"Du är skyldig mig det" försöker han med och tänker på den gången han låg nerbäddad i sin säng och vi pratade och han hade sin cam på så jag kunde se hans ruffsiga kallufs och underbara bröstkorg.

Jag fortsätter neka honom och hinner både duscha och börja borsta tänderna och när jag kommer tillbaka till datorn är han fortfarande kvar och tjatar om att jag ska sätta på camen och där mitt i allt vårt lekfulla tjaffs sätter jag på camen och i den lilla rutan kan jag se det han ser. Mig själv i svarta underkläder och med tandborsten i högsta hugg och glasögonen nere på näsan och ett oborstat ruffsigt hår.

"Åh sekreteralooken, sexigt" skriver han och jag flinar tillbaka mot kameran.

"Ska bara spotta" skriver jag tillbaka och reser mig upp och är tillbaka när tandborstningen är klar.

Jag sätter mig på knä framför datorn som står på golvet och är kopplad till stereon och hög musik pumpar ut från högtalarna.

"Nice musik" skriver han. "Rumpskakamusik"

"Kan du höra musiken" frågar jag förvånat och han skrattar till svar så tydligen kan han höra mig också men vi fortsätter skriva till varandra.

"Du är fan det sexigaste jag sett på länge" skriver han och jag känner hur jag blir varm i hela kroppen och njuter lite av situationen. Jag lutar mig på armbågarna framför skärmen med hakan i händerna och läser de charmiga raderna han skriver till mig och jag förstår vad det är som håller på att hända på andra sidan.

"Önskar jag hade min cam så du kunde se vad jag gör just nu" men jag behöver inte se för att förstå vad han gör och jag vill inte heller se. För mig räcker vetskapen och jag som alltid avskytt allt sånt där kommer på mig själv med att njuta av att någon tittar på mig och njuter av det han ser och den lilla bilden som visar samma sak som han ser visar en ganska sexig och attraktiv kvinna och det gör mig glad att jag känner så. Det är en härlig känsla och den där känslan är också den som får mig att fortsätta den där spännande leken framför kameran.

"Skruva ner musiken" skriver han "Jag vill höra dig"

Och han får mig till saker jag lovade mig själv att aldrig göra när jag slängde ut den förra kameran men helt plötsligt dras jag med i hans eggande ord och det blir en lek mellan oss som blit hetare och intensivare och tanken på vad jag får honom till gör mig alldeles snurrig och pirrig och till slut explodera vi båda två och jag blir både förvånad och överaskad över att jag gjorde något jag aldrig trodde jag skulle göra.

"Du måste komma hit snart" skriver han men både han och jag vet att det skulle vara farligt om vi möttes på riktigt för han befinner sig i en relation och jag vet att jag skulle kunna falla på ett ögonblick för honom.

Nej... det räcker med det här!

2 kommentarer: