Related Posts with Thumbnails

torsdag 22 april 2010

Går en runda...

....i hans hemstad och försöker fördriva tiden men utan pengar är det inget roligt alls så när jag fönstershoppat och betalat fem kronor för att få skita så beger jag mig hem till hans lägenhet igen och sätter mig i soffan och funderar på hur jag ska spendera över två timmar innan han kommer hem. Men bara efter fem minuter öppnas ytterdörren och det där mörka ruffsiga håret och de där plirande ögonen uppenbarar sig och jag kommer på mig själv med att fnittra som en liten flicka för att jag blir så glad över att se honom. Ja jag blir förvånad själv över känslan men jag blir superglad att han redan är hemma och jag slänger mig runt hans hals och överöser honom med mina pussar och han kramar mig hårt tillbaka.

Han är trött min magister så vi går och lägger oss och vilar en stund. Vi somnar båda två i hans stora sköna säng med alla djuren vid fötterna och när jag vaknar ligger jag och tjuvtittar på honom när han sover. Han plutar så sött med munnen och de långa mörka ögonfransarna rör sig för att han säkert drömmer något. Jag trycker mina läppar mot den där plutiga munnen och han vaknar och kryper in i min famn och vi ligger kvar och bara myser.

I kväll är sista kvällen så vi går och handlar och som vanligt är den han som får stå vid spisen. Men innan han börjar laga kvällens mat sitter vid med en varsin dator i knät och han dricker öl och jag vin och av någon anledning kommer vi på att vi ska räkna hur många av våra vänner vi legat med på facebook och jag fnittrar av den dumma leken men tycker ändå det är lite spännande att få veta. Sen fortsätter vi leken och jag ska få gissa vilka tjejer jag tror han varit med men han villl inte svara utan flinar bara hemlighetsfullt och lyssnar på mina teorier om vilka tjejer jag tror han varit med och vilka jag hoppas han inte varit med och trots att jag envisas med att vilja veta får jag fortsätta leva i ovetskap. Kanske lika bra det.

4 kommentarer:

  1. Låter som du haft en underbar kväll.. =)

    SvaraRadera
  2. Det var det verkligen. Jätte mysigt :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter hur mysigt som helst! Underbart! =)

    SvaraRadera
  4. Ja vi har haft det jätte mysigt!

    Kram

    SvaraRadera