Related Posts with Thumbnails

måndag 26 april 2010

På väg...


...och jag känner mig ganska nöjd med The businesslook även om jag har nya höga klackar som jag är helt övertygad kommer kännas efter några timmar men det får fan vara värt lite skoskav en dag som denna.

Jag brukar alltid förbereda mig inför varje intervju med att läsa på lite om företaget men just nu vet jag inte ens vem som är arbetsgivare så jag kan helt enkelt inte läsa på ett skvatt denna gång. Ska bli jäkligt spännande att få veta vad det är för jobb det handlar om för just nu vet jag knappt vad det är jag ska sälja mer än att det handlar om fastighetsdrift och underhåll. En tjänst helt enkelt till fastighetsägare och industrifastigheter.

Känner mig grymt taggad i alla fall så nu kan inte skenande elefanter stoppa fröken Petti!

Nä nu ska jag sluta tjata om det här, förlåt men jag är bara så himlans ivrig och glad att jag kanske kanske snart har ett jobb!

Lite kaffe nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar