Related Posts with Thumbnails

måndag 26 april 2010

Idag är det dags...

...att ta på skjortan och The businessface och bege sig till stora staden för intervju och som vanligt känner jag inte av varken någon oro eller nervositet inför mötet. Vet inte om det är något bra för man säger ju att man ska vara lite nervös för då gör man bättre ifrån sig. Jag vet inte... jag fungerar nog inte riktigt så. Tror att det räcker med den känslan jag har att jag ser fram emot det och tycker det är spännande att få höra mer om vad det är för jobb och att jag vet att jag inte kan göra mer än mitt bästa och hoppas att det räcker.

Det blir kritstrecksrandig dräkt och väst, kanske slips och givetvis höga klackar. Hur ska de kunna motstå, hihi.

Ja det blir bra...

6 kommentarer:

  1. det är väl skönt att inte vara nervös, jag tror ju det ger ett bättre intryck.. vara avslappnad och säker :)

    lycka till, kram.

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Det kommer gå jättebra tror jag! :)

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni. Kan behöva alla lyckönskningar idag!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Det KAN de ju bara inte motstå, söta du :)!!

    SvaraRadera
  5. Jag är inte heller nervös inför intervjuer och jag har fått alla jobb jag sökt. Så det här fixar du galant!!!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Tack söta Mandy :o)

    Hihi vad skönt att höra att fler har flyt med sina intervjuer. Jag känner mig nästan lite skrytig när jag berättar att jag också fått alla jobb jag varit på intervju för men det är ju bara saningen.

    Men som sagt, hur det går nu har jag inte en aning om!

    Kram på er!

    SvaraRadera