Related Posts with Thumbnails

tisdag 13 april 2010

Vi pratade om...

...hur härligt det var att få vakna ihop... tidigt... innan solen gått upp, älska och sen somna om igen.

Hur mysigt det var att få ligga nära.

Han säger han vill träffa mig snart. Att han är ledsen att han bokat in att träffa sina vänner långt tidigare och därför inte kan träffa mig nu. Men han VILL säger han.


"Då kanske magistern kan se till att ordna det snart så jag kan få höja mina betyg lite då"

"Ja se till att ha skoluniformen ren"


Hihi... i like....

Vi får väl se när han kan ta sig tid!

2 kommentarer:

  1. Hoppsan...ja, vi får hoppas att han står för det han säger... Kram*

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen... men jag är beredd på att det kan dröja fast det gör inte så mycket. Nu har det ju gått så lång tid så nu har jag ju nästan glömt...
    Men mysigt hade det varit :o)

    Kram

    SvaraRadera