Related Posts with Thumbnails

lördag 17 april 2010

I kväll blir det mys...

...med världens bästa Azita. Det var jättelänge sen vi hade en sån där myskväll med mat och film och häng i hennes stora gosiga skinnsoffa. Sen jag flyttade har det ju blivit lite längre mellan oss för innan var det mer promenadvänligt avstånd. Nu är det mer cykelavstånd och det har ju inte direkt varit något cykelväder innan.

Till och med hennes två pojkar har börjat fråga varför jag inte är och hälsar på längre. Innan kunde jag ju vara där var och varannan dag och även sova där flera dagar i veckan. Nu håller jag mig hemma på torpet istället så det ska bli grymt mysigt att få komma hem till henne och pojkarna i kväll igen. Det blir pizza och vampyrfilm.

Så ge plats i sängen nu Azita för här kommer jag!!

2 kommentarer: