Related Posts with Thumbnails

söndag 25 april 2010

Vaknar tidigt idag igen...

...för någon vill inte jag ska sova mera så massa buffande och pipande fick mig att bli klarvaken och morgonkel var det enda som fick tyst på den lilla lurviga.

Magistern är på väg till en fotbollsmatch med sina killar han tränar och tydligen tänker han på mig för han skickar sms och skriver han önskar han var hos mig och lovar att vi snart ska ses igen och denna gången blir det han som får komma hem till mig. Jag vill gärna träffa honom snart igen även om jag just för tillfället har mina tankar spridda överallt och ingenstans.

Jag försöker fortfarande landa efter gårdagen och även om det inte gör ont eller är svårt längre påverkar det mig så pass att jag måste samla ihop mig och fortsätta gå framåt och inte fastna igen. Det är ett fint ställe att vara på och jag njuter av att fått vara där igen och känna och uppleva det jag saknat och längtat så efter men jag får inte stanna på det stället utan bara hälsa på en stund och njuta av ögonblicket. Sen måste jag gå vidare igen...

Vill bara stanna en liten stund till. I tanken.
Bara lite till, sen går jag...

2 kommentarer: